Besøg skolen - Se mere her

+45 75 24 45 22 info@oelgodefterskole.dk

Efterskoleår med masser af musik og rejser

Tag med musik til det store udland, hvor vi høster inspiration fra andre musikkulturer, tager til koncerter og dykker ned i musikkens historie.

Kunne du godt tænke dig at gå på en efterskole med musikrejser, hvor du får lov til mere end bare at spille triangel?
Alle rejser er betalt igennem skolepengene, så du skal blot glæde dig over, at du er elev på en efterskole med rejser.

Hvad skal vi?

Vi skal først og fremmest spille musik og have det sjovt.
Du behøver ikke at være fantastisk til at spille på forhånd, du kan komme lige som du er. Du vil hurtig opleve at kunne spille både guitar, bas trommer, klaver og læse noder.

Vi skal dygtiggøre os, øve samspil, spille koncerter, indspille og alt muligt andet der har med musik at gøre.

Musikrejser og ture

Vi skal på ture og en rejse, og kun de elever, som har valgt musik deltager. Det er derfor et helt unikt tilbud, hvor du kommer til at indgå i et fantastisk fællesskab med andre musikinteresseret.
Destinationen kender vi endnu ikke, den finder vi først frem til efter skolestart i fællesskab.

Skal vi lave andet end musik?

Skulle sangstemmen være træt, og du trænger til et hvil – skal vi også lege turister og opleve landets kultur (shopping, cafemiljøer og museer).

Hverdagen på ØE

Rytme & Dans