Besøg skolen - Se mere her

+45 75 24 45 22 info@oelgodefterskole.dk

Efterskole med Counter-Strike

Vil du gå på en efterskole med Counter-Strike som linjefag på et højt niveau?

Vores Esportslokale er udstyret med alt hvad hjertet begærer af udstyr og computerpower!

Vi har pt. ca. 170 elever hvor 15 af disse er elever på vores CS-linje. De passer alle deres skole samtidig med de dyrker CS.
Hos os går de to ting hånd i hånd – vil man være med på CS-linjen skal man nemlig passe sin skole.

Turneringer

Vores ambition er at være blandt de bedste efterskoler i CS, så vi forventer, at de elever vi optager er erfarne indenfor CS. Kontakt os på jaso@oelgodefterskole.dk for at høre mere om, hvad vi forventer af os vores elever ift. niveau og tilgang til spillene.
På CS-linjen deltager vi i 4-5 events årligt, hvor vi selv skal ud og vise os frem. Vi deltager desuden i turneringer online, hvor der er forskellige præmier på højkant. Her er det fra skolens bestyrelse bestemt at pengepræmier tilfalder hele linjefaget og bruges fælles inden skoleårets slutning, sponsorgaver tilfalder eleverne der har været med til at vinde disse.

Linjefagsrejse

Holdet tager hvert år på en linjefagsrejse - de seneste par år har den stået på hhv. IEM Katowice, FACEIT Major London og PGL Major Antwerpen. Hvis det passer med kalenderen, så prøver vi at kombinere vores rejse med et stort event.
Så hvis man bliver optaget på vores CS-linje, skal man være indstillet på at meget af ens fritid også går med en masse CS!

Fysisk træning

At dyrke CS på højt niveau kræver også fysisk træning og sund kost - ellers kan man ikke holde til at sidde spille længe af gangen, være skarp i hovedet og have hurtig reaktionsevne.
På Ølgod Efterskole deltager du som alle andre I skolens gymnastiktræning og har desuden mulighed for at benytte skolens træningscenter udover dette.

Ud over den skemalagte CS-undervisning, der finder sted flere gange om ugen, kan eleverne benytte Esportslokalet i sin fritid – og i weekender - hvor der spilles turneringer osv.

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om vores CS-linje kan du kontakte os på jaso@oelgodefterskole.dk eller skrive en besked på Facebook hvor vi svarer så hurtigt vi kan.

Det bedste ved ØE

Ridelinjen